سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بام سبز

?

 اجرای فضای سبز بر روی پشت بام ساختمان ها با نام بام سبز یا روف گاردن شناخته می شود. برای اجرای بام سبز از پوشش گیاهی استفاده می‌شود که نوع پوشش گیاهی به منطقه اجرای پروژه بستگی دارد.

گیاهان مناسب بام سبز

چه گیاهانی برای استفاده در بام سبز مناسب هستند؟
برای اجرای این کار باید به نوع پوشش گیاهی مورد استفاده دقت کرد. استفاده از گیاه مناسب نیازمند داشتن تجربه و آگاهی کافی است.
گیاه انتخابی باید در برابر اشعه خورشید دارای مقاومت کافی باشد.

بام سبز | روف گاردن | اجرای روف گاردن | پلنت پلاس?

روف گاردن

یکی از گزینه های مناسب برای زیباتر کردن ساختمان، محوطه سازی و استفاده از روف گاردن است. روف گاردن می تواند در ساختمان های مسکونی، برای کافه و رستوران و در ساختمان های اداری نیز اجرا شود. در نهایت حاصل انجام این کار پدید آمدن یک فضای سبز کوچک است که بتوان خستگی روز را به نشاط و سرزندگی تبدیل کرد.

مزایای بام سبز

روف گاردن ها مزایای بسیاری به همراه دارند.
اولین مزیت آن ها کاهش انرژی مصرفی ساختمان است. به این صورت که در فصل سرد بام سبز باعث می شود که از خروج انرژی گرمایی ساختمان جلوگیری شود و در فصل گرم نیز گیاهان مورد استفاده در آن، انرژی خورشید را جذب می کنند و سبب خنک شدن ساختمان می شوند.

اجرای روف گاردن

اجرای روف گاردن نیاز به تخصص فراوان دارد زیرا باید به گونه ای اجرا شود که از آسیب و همچنین ایجاد رطوبت در ساختمان جلوگیری کند. لازم است که در انتخاب نوع گیاهان و مصالح به کار برده شده، حساسیت و دقت زیادی اعمال گردد. تیم پلنت پلاس در کنار شماست تا بهترین بام سبز را برای شما ایجاد نماید.

?